مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-18سياسي

واکنش خانه مطبوعات خراسان رضوی در پی بازداشت 3 خبرنگار مشهدی


خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در پی بازداشت 3 خبرنگار و عکاس در تجمع روستای ویرانی و فیانی شاندیز بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این بیانیه آمده است: مصونیت خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم و پرسشگری از مسئولان به عنوان نمایندگان افکار عمومی یک اصل پذیرفته شده داخلی و بین المللی است.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: فعالیت خبری، بدیهی ترین وظیفه یک خبرنگار و عکاس خبری است که در فرهنگ اسلامی و در مردم سالاری دینی لازم است تا خبرنگاران بنا بر رسالت آیینگی رسانه ها، پرسشگر مسائل اساسی جامعه به عنوان تریبون مردم باشند؛ این درحالیست که متأسفانه گاهی برخی نگرش های نادرست، به بهانه مصلحت و یا بیم فرصت طلبی دشمنان، مانع بیان صادقانه واقعه شده که در نتیجه حقیقت به مسلخ رفته و زمان طلایی روایت نخست و مؤثر از یک رویداد به تریبون داران معاند داده می شود.

در این بیانیه اضافه شده است: بازگشت به آرمان های جمهوری اسلامی با شعار آزادی و استقلال می طلبد تا حریت و مستقل بودن مطبوعات را به عنوان یکی از بنیادی ترین اهداف و ارزش های اولیه مردم سالاری دینی قدر دانست؛ کما اینکه در مانیفست انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) آزادی مطبوعات در جمهوری اسلامی را تضمین فرمودند که ”همه مطبوعات آزادند مگر اینکه مقالات مضر به حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خانه مطبوعات خراسان رضوی در پی بازداشت 3 خبرنگار مشهدی

واکنش خانه مطبوعات خراسان رضوی در پی بازداشت 3 خبرنگار مشهدی