مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-21سياسي

عمده دلایل تشکیل پرونده های کثیرالشاکی در دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری استان تهران در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: ائمه جمعه نقش هدایت معنوی و پدر معنوی در جامعه و بخش های مختلف استان را بر عهده دارند.

- رییس کل دادگستری استان تهران در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: ائمه جمعه نقش هدایت معنوی و پدر معنوی در جامعه و بخش های مختلف استان را بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علی القاصی در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، ائمه جمعه شهرها، مسئولان قضایی استان تهران و فرمانداران شهرستان های استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) تصریح کرد: ائمه جمعه نقش هدایت معنوی و پدر معنوی جامعه و بخش های مختلف استان، مرکز و پایتخت را بر عهده دارند و بسیار ارزشمند و مفید خواهند بود.

وی با توجه به مورد وثوق بودن ائمه جمعه در بین مردم اظهار داشت: مردم اعتماد بیشتری نسبت به روحانیون و ائمه جمعه دارند و ائمه جمعه مورد وثوق مردم و سرمایه عظیمی برای کشور و نظام هستند و پایگاه مهم مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همین روحانیت است.

وی با اشاره به نقش فرمانداران به عنوان نماینده دولت در هر شهرستان افزود: فرمانداران به عنوان نماینده دولت در هر شهرستان و در هر حوزه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده دلایل تشکیل پرونده های کثیرالشاکی در دستگاه قضایی

عمده دلایل تشکیل پرونده های کثیرالشاکی در دستگاه قضایی