مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-17سياسي

پرداخت تسهیلات بلاعوض و وام به سیل زدگان استان اردبیل


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به پیگیری های رییس جمهور و معاون اول وی برای جبران خسارات سیل به واحدهای مسکونی استان اردبیل، گفت: - ایسنا/اردبیل رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به پیگیری های رییس جمهور و معاون اول وی برای جبران خسارات سیل به واحدهای مسکونی استان اردبیل، گفت: بازسازی خانه های آسیب دیده در شهرستان های گرمی، انگوت، مشکین شهر و بیله سوار از فردا به صورت جدی توسط بنیاد مسکن آغاز می شود.

اکبر نیکزاد 27 خرداد با همراهی نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از روستاهای سیل زده مجیدلو و گیلارلوی گرمی بازدید کرد.

نیکزاد در جریان این بازدیدها اظهار کرد: بازسازی خانه های آسیب دیده بر اثر سیل در شهرستان های گرمی،انگوت، مشکین شهر و بیله سوار در استان اردبیل از فردا با جدیت توسط بنیاد مسکن آغاز می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به حجم بیش تر خسارت های سیل به شهرستان های گرمی و انگوت افزود: با همکاری و تعاملی که بین مردم و مسؤولان به ویژه فرمانداری ها وجود دارد، تعدادی از واحدهای مسکونی نیازمند نوسازی فوری و تعدادی از واحدهای مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات بلاعوض و وام به سیل زدگان استان اردبیل

پرداخت تسهیلات بلاعوض و وام به سیل زدگان استان اردبیل