مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-11حوادث

انتقال 2 محکوم ایرانی از هند به ایران


رییس پلیس بین الملل فراجا از انتقال 2 محکوم ایرانی به کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس بین الملل فراجا از انتقال 2 نفر از محکومان ایرانی به کشور خبر داد.

سردار مجید کریمی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: برابر هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه قضایی کشور و در راستای همکاری های فرابخشی فراجا، تعداد 2 نفر از محکومان ایرانی که در کشور هند در حال گذراندن دوره محکومیت خویش بودند، پس از 10 سال به کشور جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند.

وی گفت : این دو تبعه ایرانی که به جرم تولید مواد مخدر صنعتی در آن کشور زندانی شده بودند، روز شنبه 20 خرداد ماه از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور و تحویل یگان بدرقه متهمان وزارت دادگستری شدند.

رییس پلیس بین الملل فراجا ضمن تشکر از همه دستگاه های مرتبط خاطرنشان کرد: پلیس بین الملل فراجا، پیگیری انتقال زندانیان ایرانی در خارج کشور را با هماهنگی وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه از اولویت های برنامه های انتظامی خود می داند.

وی گفت: همکاری دستگاه های اجرایی کشور در راستای انتقال محکومان موجب تسهیل و هماهنگی بیشتر در روند این ماموریت بوده و به حول و قوه الهی این انتقال نیز به منظور افزایش رضایتمندی خانواده های محکومان ایرانی و کاستن از آلام آنها انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 2 محکوم ایرانی از هند به ایران

انتقال 2 محکوم ایرانی از هند به ایران