مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-01سياسي

سیاست خبر خوب و مطالبه گری، دو مولفه مهم 35 خبرنگار خبرگزاری فارس در استان فارس


نخستین همایش فصلی خبرگزاری فارس استان فارس با محوریت تبیین مطالبه گری و پیشتازی در سیاست مبتنی بر خبر خوب با حضور خبرنگاران استانی این خبرگزاری و مسئولان استان فارس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم کمالی سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس بر لزوم انتشار اخبار خوب و امیدوارکننده در جامعه در کنار پیگیری مطالبات استان و همچنین بیان دغدغه های مردم تاکید کرد.

ابراهیم کمالی اظهار داشت: دفتر خبرگزاری فارس در استان فارس تقریبا در همه شهرستان های استان خبرنگار دارد و با حدود 35 خبرنگار مسائل و مشکلات استان را رصد می کند.

 سرپرست خبرگزاری فارس با بیان اینکه سیاست خبر خوب یکی از سیاست های جدی خبرگزاری فارس در راستای امیدبخشی به جامعه است، گفت: این سیاست که چندسالی است با ابتکار خبرگزاری فارس در حال پیگیری است، اکنون نیز در کنار مطالبه گری دنبال می شود.

وی بیان مشکلات مردم و دنبال کردن مسائل مختلف استان را محوری ترین رسالت رسانه عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم در جهت امیدبخشی به جامعه پیگیر مشکلات و مسائل مردم نیز بوده و حل مشکلات استان را از مسئولان مطالبه کنیم.

کمالی، انتشار اخبار خوب و اقدامات مثبت و جهادی مدیران انقلابی استان را نیز اولویت دانست و بر انتشار آنها در این رسانه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خبر خوب و مطالبه گری، دو مولفه مهم 35 خبرنگار خبرگزاری فارس در استان فارس

سیاست خبر خوب و مطالبه گری، دو مولفه مهم 35 خبرنگار خبرگزاری فارس در استان فارس