مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:052023-05-31اقتصادي

حاشیه سود مصوب توسط دولت برای آهن فروشان با واقعیت منطبق نیست


رییس اتحادیه آهن فروشان اردبیل گفت: تفویض اختیار به مدیران کل ادارات امورمالیاتی استان ها برای اعطای تخفیفات مالیاتی بر حسب شرایط و وضعیت استان ها می تواند تاثیر بسزایی در حمایت و سرپانگه داشتن اصناف داشته باشد.

- ایسنا/اردبیل رییس اتحادیه آهن فروشان اردبیل گفت: تفویض اختیار به مدیران کل ادارات امورمالیاتی استان ها برای اعطای تخفیفات مالیاتی بر حسب شرایط و وضعیت استان ها می تواند تاثیر بسزایی در حمایت و سرپانگه داشتن اصناف داشته باشد.

آیدین محمدپور 10 خرداد در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل اظهار کرد: نرخ های مالیاتی تعیین شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور متناسب با مناطق مختلف محرومیت استان ها تدوین نشده و محرومیت بسیاری از استان ها از جمله استان اردبیل در پرداخت مالیات نادیده گرفته شده است.

وی بر ضرورت تفویض اختیار تام از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به مدیران کل ادارات امور مالیاتی مناطق محروم جهت اعطای تخفیفات مالیاتی تاکید کرد و گفت: مدیران بومی سازمان های امورمالیاتی به مراتب بهتر و بیشتر از مسئولان بالادستی در جریان وضعیت بازار و دادوستد استان محل خدمت خود بوده و می توانند اخذ مالیات ها را مناسب تر مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سود مصوب توسط دولت برای آهن فروشان با واقعیت منطبق نیست

حاشیه سود مصوب توسط دولت برای آهن فروشان با واقعیت منطبق نیست