مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-18ورزشي

پایان رقابت های پاورلیفتیگ و پرس سینه کشور به میزبانی ایلام


رییس انجمن پاورلیفتینگ استان ایلام گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی استان با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

- جعفر پیری نیا رییس انجمن پاورلیفتینگ استان ایلام شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی استان بعد از سه روز رقابت با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: مقام اول تا سوم مسابقات وزنه برداری قدرتی و پرس سینه کشور در بخش تیمی این دسته از رقابت ها در بخش وزنه برداری قدرتی در رده سنی نوجوانان به تیم های تنومند ایلام، ایذه خوزستان و انجمن مهران رسید.

رییس انجمن پاورلیفتینگ ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز تیم گلادیاتور کرمانشاه مقام اول و تیم های یاسوج و شاهین بجنورد به ترتیب دوم و سوم و در رده سنی بزرگسالان هم تیم گلادیاتور کرمانشاه و آرمان خرم آباد و تنومند ایلام حائز مقام های اول، دوم و سوم شدند.

وی یادآور شد: در رده سنی پیشکسوتان تیم گلادیاتور کرمانشاه مقام اول، تیم تنومند ایلام و خراسان جنوبی دوم و سوم را از آن خود کردند.

پیری نیا درباره نتایج تیمی این دسته از رقابت ها در رشته پرس سینه هم توضیح داد: در رده سنی نوجوانان تیم های تنومند ایلام، بوشهر و انجمن دره شهر مقام اول تا سوم و در رده سنی جوانان نیز عناوین گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت های پاورلیفتیگ و پرس سینه کشور به میزبانی ایلام

پایان رقابت های پاورلیفتیگ و پرس سینه کشور به میزبانی ایلام