مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:352023-05-31سياسي

نصب دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان حرفه ای


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم مقابله جدی و هوشمندانه با پدیده سرقت در سطح این استان تاکید کرد و گفت: دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله سلگی در جلسه کمیسیون عالی مقابله با سرقت مازندران با حضور دستگاه های مسؤول، گفت: همزمان با پیشرفت تجهیزات سارقان باید تدابیر روزآمد و پیشرفته ای برای مقابله با آنان اجرایی شود.

وی با اشاره به نقش فرمانداران در این ارتباط، افزود: فرمانداران باید با تشکیل منظم جلسات کمیسیون مقابله با سرقت و پیگیری مصوبات مربوطه در این زمینه اهتمام ورزند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم هم گرایی دستگاه های مسؤول در حوزه مقابله با سرقت، خاطرنشان کرد: عدم آزادی سارقان حرفه ای و سابقه دار از زندان و به کارگیری پابند الکترونیکی برای آنان در این روند حائز اهمیت است.

سلگی با اشاره به افزایش سرقت در مناطق روستایی لزوم تدابیر پیشگیرانه در این ارتباط را یادآور شد و افزود: در راستای مقابله با سرقت در روستاها نصب و راه اندازی دوربین و پایش تصویری آنها ضرورت دارد.

وی گفت: شرکت مخابرات باید در زمینه اجرای فیبر نوری در سطح مازندران برای اجرای طرح های پیشگیرانه و مقابله با سرقت اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان حرفه ای

نصب دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان حرفه ای