مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-29سياسي

تقویت موسسات قرآنی در صدر حمایت های وزارت فرهنگ قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ عصر امروز یکشنبه هفتم خردادماه در نشست تقدیر از اعضای شورای سیاستگذاری و مدیران ارشد سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان این که تجربه ممتاز برگزاری سی امین نمایشگاه قرآن .

- وزیر فرهنگ در آیین تجلیل از اعضای شورای سیاستگذاری و مدیران ارشد نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: بخش بین الملل نمایشگاه امسال شاهد حضور دو وزیر فرهنگ و مقاماتی از کشور های اسلامی بود تا سالی باشکوه برای دیپلماسی قرآنی و مجامع قرآنی بین المللی آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ عصر امروز یکشنبه هفتم خردادماه در نشست تقدیر از اعضای شورای سیاستگذاری و مدیران ارشد سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان این که تجربه ممتاز برگزاری سی امین نمایشگاه قرآن کریم به همت معاونت قرآن و عترت، دستگاه های مختلف و به ویژه نهاد های مردمی رقم خورد، گفت: درخشش مردم و نهاد های مردمی در بخش های اصلی و جانبی نمایشگاه قرآن بار دیگر نشان داد حضور مجموعه های مردمی در میدان، اتفاقات مهمی را رقم می زند.

اسماعیلی ادامه داد: حضور امت در میدان، رکن نهضت امام خمینی (ره) بود و پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد های آن با گردهم آمدن مردم حول امام (ره) به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت موسسات قرآنی در صدر حمایت های وزارت فرهنگ قرار دارد

تقویت موسسات قرآنی در صدر حمایت های وزارت فرهنگ قرار دارد