مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-20سياسي

ساماندهی محلات حاشیه نشین محدود به «آقاجان» نخواهد ماند


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاهی برای ساماندهی محلات حاشیه نشین، گفت: ساماندهی محلات حاشیه نشین محدود به «آقاجان» نخواهد ماند.

- کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاهی برای ساماندهی محلات حاشیه نشین، گفت: ساماندهی محلات حاشیه نشین محدود به آقاجان نخواهد ماند.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مناطق محروم و حاشیه ای شهر کرمانشاه خدمات خوبی توسط گروه های جهادی و مسئولان دستگاه های اجرایی ارائه شده و همراهی و همدلی مردم و مسئولین در بر طرف کردن مشکلات و موانع اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه باید اطلاعات دقیقی از محلات حاشیه نشین در دسترس باشد، افزود: رصد و پایش مشکلات و آسیب های اجتماعی توسط مسئولان و گروه های اجتماعی در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: ساماندهی محلات حاشیه نشین از محله آغاز شد زیرا این محله به یک منطقه خاص و ویژه تبدیل شده و بسیاری از آسیب های اجتماعی در آن دیده می شود.

آمویی بیان کرد: تاکنون 110 خانه در محله آقاجان تخریب شده و 20 منزل دیگر نیز باقی مانده اما ساماندهی مناطق محروم تنها مختص اقاجان نخواهد بود.

وی با اشاره به جمع آوری بیش از یک هزار معتاد متجاهر، گفت: جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر هزینه های سنگینی دارد و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی محلات حاشیه نشین محدود به «آقاجان» نخواهد ماند

ساماندهی محلات حاشیه نشین محدود به «آقاجان» نخواهد ماند