مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-11سياسي

تعقیب و محاکمه بیش از 300 مدیر متخلف


پارسال در زمینه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از 300 نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان های دولتی و عمومی در پرونده های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب قرار گرفته اند و 119 پرونده مهم به ارزش 360 هزار میلیاد در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم رسیدگی شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از دادگستری کل استان تهران، علی القاصی مهر روز یکشنبه اظهارداشت: در دادسرا و دادگاه رسیدگی به جرائم اقتصادی تلاش شد تا به دور از فضای رسانه ای و تبلیغاتی و در یک فضای آرام و به دور از هیاهو و کاملا بی طرفانه به پرونده های با صلاحیت مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی رسیدگی شود و در مجموع هفت هزار پرونده در مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی مختومه شد که برای 329 فقره از این پرونده ها در شعب ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی، احکام قضایی صادر شده است.

وی ادامه داد: اقدامات دادگستری استان تهران در پرونده ها و موضوعات خاص در رابطه با عناصر تروریستی و افرادی که توسط سرویس های معاند و دشمن اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه را در سال های گذشته و در اقصی نقاط کشور داشتند، برجسته است.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: در دادسرا و دادگاه پرونده های مربوط به عناصر گروهک های تروریستی، رسیدگی و احکام صادر و در مواردی اجرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب و محاکمه بیش از 300 مدیر متخلف

تعقیب و محاکمه بیش از 300 مدیر متخلف