مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-03بين الملل

هیات حماس به ریاست هنیه وارد قاهره شد


براساس اعلام منابع فلسطینی، هیاتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی این جنبش به دعوت رسمی مصر وارد قاهره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیأتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی این جنبش به دعوت رسمی مصر وارد قاهره شد.

این هیأت متشکل از اسماعیل هنیه، صالح العاروری، خالد مشعل و روحی مشتهی است.

جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد که این هیئت در جریان سفر به قاهره با مسئولان مصری دیدار کرده و برخی مسائل سیاسی و میدانی را با آنان پیگیری و بررسی خواهد کرد.

همچنین امروز،، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ظهر شنبه به وقت محلی سوم ژوئن 2023 وارد قاهره پایتخت مصر شد.

سفر النخاله به مصر به دعوت رسمی مصر و به منظور بررسی تحولات غزه و فلسطین است.

این درحالی است که منابع فلسطینی پنجشنبه گذشته از سفر زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس به مصر به منظور شرکت در گفتگوهای قاهره به دنبال دعوت مصر از جنبش جهاد اسلامی و حماس خبر داده بودند.

این سفر با هدف گفتگو با مقامات سرویس اطلاعاتی مصر و مسئول پرونده فلسطین، برای بحث در مورد فرصت های تداوم آرامش در نوار غزه و مسائل دوجانبه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات حماس به ریاست هنیه وارد قاهره شد

هیات حماس به ریاست هنیه وارد قاهره شد