مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:402023-05-30سياسي

پیام جمهوری اسلامی از منظر امام(ره) نفی استکبار است


پیام جمهوری اسلامی از منظر امام نفی استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدحسن خمینی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) طی سخنانی ضمن اشاره به استقلال ایران اسلامی گفت: امروز آمریکا یا هر کشور دیگری غلط می کند که در کار ایران دخالت کند، پیام جمهوری اسلامی نفی استکبار است و شعار نه شرقی و نه غربی از دل همین موضوع بود.

وی به سخنرانی سال گذشته مقام معظم رهبری در حرم امام اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبری امام روح و جان جمهوری اسلامی است و این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ کجا شناخته شده نیست.

تولیت حرم امام خمینی انقلابی بودن و انقلابی ماندن را یک بحث مهم دانست و گفت: یکی از مهمترین مؤلفه های شخصیتی امام انقلابی بودن ایشان بود، انقلابی بودن در سه حیطه قابل تفسیر است؛ اول در حیطه فردی است که سابقا از واژه متعهد از آن استفاده می کردند که در بستر ملی انقلاب نتیجه اش جمهوری اسلامی است و در افق بین المللی انقلابی بودن نتیجه اش بیداری دینی است.

وی نتیجه ملی بودن را جمهوری اسلامی دانست و افزود: این جمهوری اسلامی همان چیزی است که امام فرمودند نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام جمهوری اسلامی از منظر امام(ره) نفی استکبار است

پیام جمهوری اسلامی از منظر امام(ره) نفی استکبار است