مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-18سياسي

راه اندازی آزمایشگاه مرجع عسل کشور در اردبیل را پیگیری می کنیم


معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اعتراضات به جای مدیرکل سابق دامپزشکی اردبیل گفت: پیگیر راه اندازی آزمایشگاه مرجع عسل کشور در اردبیل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ویشته ظهر یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست دامپزشکی استان اردبیل با اشاره به اعتراضات به جای مدیرکل سابق دامپزشکی اردبیل اظهار کرد: پیگیر راه اندازی آزمایشگاه مرجع عسل کشور در اردبیل هستیم که با این آزمایشگاه اردبیل قطب تولید عسل به مرجع تشخیص و اصالت عسل تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان اردبیل با فاصله بسیار زیاد در حوزه تأمین امنیت غذایی و بهداشت دام و طیور از سایر استان های همجوار قوی است، گفت: تمامی مراکز دامپزشکی با تلاش برای کاهش و کنترل بیماری های دامی هستند و در این راستا می توان به جرأت می توانیم بگوییم عملکرد اردبیل در حوزه کنترل بیماری آنگارا، تب مالت و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان بی نظیر بوده است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه اردبیل چهره شاخصی در بحث طیور در سطح کشور است، افزود: فشارهای بسیاری از طرف عده ای واسطه گر و رانت خوار برای واردات خوراک دام و طیور وجود دارد که متأسفانه به این راحتی ها اجازه واردات و صادرات داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه مرجع عسل کشور در اردبیل را پیگیری می کنیم

راه اندازی آزمایشگاه مرجع عسل کشور در اردبیل را پیگیری می کنیم