مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 21:402023-06-07سياسي

خبرهای خوب میرهاشم موسوی برای تامین اجتماعی کهگیلویه


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از آمادگی این سازمان برای پرداخت سهمیه 30 درصدی مصوبه هیات دولت برای احداث بیمارستان جدید دهدشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در شهرستان کهگیلویه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء، از درمانگاه تامین اجتماعی و اداره این سازمان در دهدشت بازدید به عمل آورد.

موسوی در ادامه سفر خود، برای جمع بندی در فرمانداری کهگیلویه حاضر شد و با بیان این که این سی و پنجمین سفر استانی است که داریم گفت: در سفرها مشکلات را به صورت میدانی بررسی می کنیم و هر آن چه در توان مان باشد انجام می دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از یک اقدام خوب این سازمان در دولت سیزدهم طی دوسال اخیر خبر داد و گفت: وقتی سازمان تامین اجتماعی را تحویل گرفتیم یکی از مشکلاتی که داشت کسری نقدینگی از سال 94 تا 1400 بود که این سازمان را به سمت استقراض بانکی برده بود، اما طی این دو سال اخیر 106 هزار میلیارد تومان بدهی چندین سال گذشته تامین اجتماعی را تسویه کردیم که اتفاق بزرگی بود که در این دولت رقم خورد.

وی در ادامه صحبت های خود از آمادگی سازمان تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در کارخانه سیمان دهدشت خبر داد و اظهار کرد: این منوط به این است که بحث مالکیت و مباحث حقوقی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب میرهاشم موسوی برای تامین اجتماعی کهگیلویه

خبرهای خوب میرهاشم موسوی برای تامین اجتماعی کهگیلویه