مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-21فرهنگي

پردیس سینمایی نایسر به زودی به بهره برداری می رسد


شهردار ناحیه منفصل شهری «نایسر» سنندج گفت: ایجاد زیرساخت های فرهنگی مهمترین نیاز در نایسر بوده و با تلاش های حوزه هنری در آینده نزدیک پردیس سینمایی این منطقه به بهره برداری می رسد.

- سنندج- شهردار ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج گفت: ایجاد زیرساخت های فرهنگی مهمترین نیاز در نایسر بوده و با تلاش های حوزه هنری در آینده نزدیک پردیس سینمایی این منطقه به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش ورمزیار روز چهارشنبه در دیدار با سرپرست حوزه هنری استان کردستان از کمک در ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری در نایسر به عنوان مهمترین دغدغه و برنامه شهرداری در نایسر نام برد.

وی با قدردانی از فعالیت های دو سال اخیر حوزه هنری در بحث آموزش و به تصویر در آوردن توانمندی های این ناحیه شهری در قالب کتاب و مستند گفت: امیدواریم با آغاز به کار پردیس سینمایی نایسر و دیگر بخش های پیش بینی شده در مجتمع فرهنگی و هنری آن، یک تحول بسیار ارزشمند در توسعه شهری نایسر رقم بزنیم.

ورمزیار گفت: با توجه به نگاه شهردار مرکزی سنندج و اعضای شورای اسلامی شهر به توسعه نایسر بر مبنای فرهنگ، امیدواریم با همراهی و همکاری معتمدین نسبت به رفع کمبودها و ارتقای شاخص های شهری این ناحیه کارهای بسیار خوبی را به انجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی نایسر به زودی به بهره برداری می رسد

پردیس سینمایی نایسر به زودی به بهره برداری می رسد