مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-19حوادث

دستگیری قاتل فراری کمتر از 6 ساعت در صباشهر


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 6 ساعت در صباشهر شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ سواری پور رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ساعت یک و 30 دقیقه ظهر 28 خرداد ماه، خانواده یک شهروندی طی تماس با وی و عدم پاسحگویی، نگران شده و موضوع را به کلانتری صباشهر اطلاع می دهند که ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه می شوند زنی حدودا 27 ساله به همراه دو پسر 6 و 3 ساله در منزلش به قتل رسیده و کودک دختر 6 ماهه ای هم در محل زنده پیدا می شود.

وی گفت: بلافاصله برابر دستور فرمانده انتظامی غرب استان تهران، موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت  و 3 تیم از کارآگاهان جنایی در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خودشان را آغاز کردند.

سرهنگ سواری پور تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته پلیس مشخص شد از ساعت 6 صبح همان روز از منزل اعلامی، صدای درگیری خانوادگی می آومده که پس از حدود نیم ساعت سکوت عجیبی در منزل حاکم شده و پدر خانواده به صورت هراسان از منزل خارج شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: جست و جو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از 6 ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری کمتر از 6 ساعت در صباشهر

دستگیری قاتل فراری کمتر از 6 ساعت در صباشهر