مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-31سياسي

اعلام ویژه برنامه های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مشهد


در آستانه فرا رسیدن 14 و 15 خرداد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه های بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد را تشریح کرد.

- مشهد ـ در آستانه فرا رسیدن 14 و 15 خرداد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه های بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 17:30 لغایت 19 روز 14 خرداد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

این برنامه از سوی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، تولیت آستان قدس رضوی و شوای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می شود و سخنران ویژه مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی خواهد بود.

همچنین مراسم بزرگداشت شهدای 15 خرداد 1342 نیز از ساعت 17:30 لغایت 19 روز 15 خرداد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

در این برنامه که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و شورای اداری استان و مشهد برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رییس سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مشهد

اعلام ویژه برنامه های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مشهد