مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-21اجتماعي

پخش 400 هزار تن آسفالت در سطح معابر پایتخت از ابتدای سال تا کنون


مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، از تولید، پخش و اجرای بالغ بر 400 هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، از تولید، پخش و اجرای بالغ بر 400 هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران با اشاره به تحولات زیرساختی در امور مربوط به بهسازی و مرمت روکش آسفالت معابر شهر تهران، اظهار کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون و در حالی که فقط 3 ماه از سال جاری سپری شده است، نزدیک به 410 هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت پخش و اجرا شده است؛ امری که نویدبخش تحقق دستاوردهایی بی سابقه در حوزه مرمت و نگهداشت معابر است.

به گفته مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، در حال حاضر 47 اکیپ مکانیزه تراش و روکش و 120 اکیپ لکه گیری و روکش دستی در سطح معابر پایتخت مشغول پخش و اجرای روکش آسفالت هستند.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی تاکید کرد: تلاش خواهد شد میزان بازدهی این واحدهای اجرایی به ویژه تا پایان فصل مناسب عملیات عمرانی، روز به روز افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 400 هزار تن آسفالت در سطح معابر پایتخت از ابتدای سال تا کنون

پخش 400 هزار تن آسفالت در سطح معابر پایتخت از ابتدای سال تا کنون