مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-14سياسي

تبیین جنایات آمریکا برای نسل جوان لازم است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین گفت: تبیین جنایات آمریکا برای نسل جوان لازم است، دستگاه ها و مجموعه های مختلف روشنگری این سلسله جنایت ها را در دستور کار خود داشته باشند تا بتوانیم از برنامه بهره کافی را ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین پیش از ظهر امروز در جلسه هفته بازخوانی حقوق بشرآمریکایی و هفتم تیر و دهه ولایت و امامت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، اظهار کرد: در دهه شصت از ششم تیر تا دوازدهم تیرماه مجموعه جنایت های آمریکا در کشور ایران فقط بخاطر اینکه خواستیم روی پای خودمان بایستیم رخ داد و باید در جهت تبیین جنایت های آمریکا تلاش شود و شاهد هستیم امروز تمام ملت های دنیا گرفتار جنایات این رژیم و متحدان آن هستند.

وی گفت: تبیین این جنایات برای نسل جوان لازم است، دستگاه ها و مجموعه های مختلف روشنگری این سلسله جنایت ها را در دستور کار خود داشته باشند تا بتوانیم از برنامه بهره کافی را ببریم.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به برنامه  های یپش بینی شده در این ایام افزود: تقارن هفتم تیر با روز عرفه یک فرصت تبلیغی مناسب برای بازخوانی و روشنگری جنایت منافقین در خصوص ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان می باشد و می توان در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین جنایات آمریکا برای نسل جوان لازم است

تبیین جنایات آمریکا برای نسل جوان لازم است