مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-06سياسي

نسخ تیم های دانشجویی برای علاج اقتصاد


نخستین جشنواره ملی علاج اقتصاد با حضور دانشجویانی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

- برپایی جشنواره ملی علاج اقتصاد با حضور دانشجویانی از سراسر کشور نسخ تیم های دانشجویی برای "علاج اقتصاد" ایسنا/سمنان نخستین جشنواره ملی علاج اقتصاد با حضور دانشجویانی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

محمد سجاد عربیان دبیر انجمن علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه سمنان،16 خردادماه از برگزاری اختتامیه این جشنواره ملی خبر داد و اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی علاج اقتصاد با محوریت بهبود وضعیت نظام اقتصادی و مدیریتی کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره دانشجویان و دانشگاهیانی از دانشگاه های مختلف به صورت تیمی و انفرادی خلاصه ای از ایده خود را در راستای محورهای این جشنواره به صورت مکتوب برای دبیرخانه جشنواره ارسال و بعد از بررسی داوران، ایده های برتر و خلاقانه جهت دفاع و تشریح به صورت حضوری ارائه و سرانجام پنج ایده شاخص، منتخب انتخاب شدند .

دبیر انجمن علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه سمنان، خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه رقابت سالم در میان دانشجویان، دستیابی به راهکارهای برجسته و قابل اجرا در زمینه بهبود نظام اقتصادی کشور و توسعه فعالیت های پژوهشی و علمی دانشجویان از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخ تیم های دانشجویی برای علاج اقتصاد

نسخ تیم های دانشجویی برای علاج اقتصاد