مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-12اجتماعي

دوره های شایستگی مهارت های ضمن خدمت معلمان در اردبیل برگزار می شود


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعلیم و تربیت فرآیندی پایدار و پویاست و این امر نیاز به نیروهای توانمند و پویا دارد که در همین راستا دوره های تخصصی شایستگی مهارتهای ضمن خدمت در طول تابستان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعلیم و تربیت فرآیندی پایدار و پویاست و این امر نیاز به نیروهای توانمند و پویا دارد که در همین راستا دوره های تخصصی شایستگی مهارتهای ضمن خدمت در طول تابستان اجرا خواهد شد.

وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی استان اردبیل 22 خرداد در نشست هماهنگی برنامه های آتی حوزه معاونت ابتدایی استان با تاکید بر نظارت دقیق برثبت نام دانش آموزان ابتدایی گفت: در تمامی مدارس استان عوامل اجرایی روند ثبت نام دانش آموزان را طبق دستورالعمل های وزارتی پیش برده و تسهیل گر فرآیند ثبت نام باشند همچنین در ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی مستندات لازم و ضروری مورد رویت و تایید قرار گیرد.

خدابنده نظام تعلیم و تربیت را نظامی پویا عنوان کرده و گفت: تعلیم و تربیت فرآیندی پایدار و پویاست و این امر نیاز به نیروهای توانمند و پویا دارد که در همین راستا دوره های تخصصی شایستگی مهارتهای ضمن خدمت در طول تابستان اجرا خواهد شد و همچنین مشارکت همکاران ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های شایستگی مهارت های ضمن خدمت معلمان در اردبیل برگزار می شود

دوره های شایستگی مهارت های ضمن خدمت معلمان در اردبیل برگزار می شود