مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-21سياسي

لازمه به رسمیت شناختن حق شهروندی اصل پاسخگویی مدیران است


رییس دیوان عدالت اداری پاسخگویی را از مهمترین شاخص های مردم سالاری دینی دانست و افزود: با نهادینه شدن اصل پاسخگویی و عمومی شدن آن فرآیند به رسمیت شناختن حق شهروندی تسریع می شود.

- رییس دیوان عدالت اداری پاسخگویی را از مهمترین شاخص های مردم سالاری دینی دانست و افزود: با نهادینه شدن اصل پاسخگویی و عمومی شدن آن فرآیند به رسمیت شناختن حق شهروندی تسریع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رییس دیوان عدالت اداری در نشست هم اندیشی دیوان عدالت اداری با معاونین و مدیران حقوقی دستگاه های اجرایی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی فارغ از مرز جغرافیای کاری، همگی برای رفع مشکلات و موانع در تلاش هستند، گفت: ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب به زعامت مقام معظم رهبری در اولویت دستگاه های اجرایی است.

رییس دیوان عدالت اداری با تاکید بر این موضوع که پذیرش مسئولیت باید مبنای اعتقادی داشته باشد گفت: مدیران ابتدا باید قدرت پذیرش امانت و عمل به تعهدات آن را در خود ببینند و سپس خود را در معرض قبول مسئولیت قرار دهند.

مظفری به دو اصل مهم خدمتگزاری و پاسخگویی اشاره کرد و آنها را از مهمترین چالش های نظام اداری دانست و افزود: یکی از مسائل و چالش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه به رسمیت شناختن حق شهروندی اصل پاسخگویی مدیران است

لازمه به رسمیت شناختن حق شهروندی اصل پاسخگویی مدیران است