مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-09بين الملل

تهدید ائمه جمعه بحرین توسط آل خلیفه: مخالفت با سازش با صهیونیست ها ممنوع است!


یک رسانه عرب زبان فاش کرد که رژیم آل خلیفه بحرین ائمه جماعت این کشور را تهدید و ایراد خطبه های سیاسی و اظهارات در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط آنها را ممنوع اعلام کرده است.

- تهدید ائمه جمعه بحرین توسط آل خلیفه: مخالفت با سازش با صهیونیست ها ممنوع است! یک رسانه عرب زبان فاش کرد که رژیم آل خلیفه بحرین ائمه جماعت این کشور را تهدید و ایراد خطبه های سیاسی و اظهارات در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط آنها را ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در این باره نوشت: مقامات بحرین تمایل دارند همه درهای گفت وگو با مخالفان خود و همچنین دهان کسانی را که نقششان محدود به انتقال نگرانی ها و مسائل مردم است، ببندند و صدای آنها را خاموش کنند.

بازداشت محمد صنقور خطیب جمعه مسجد امام صادق (ع) به مدت چهار روز از این مساله پرده برداشت.

الأخبار آورده است: بازداشت شیخ صنقور حامل این پیام واضح بود که به دستور حمد بن عیسی، پادشاه بحرین هیچ گونه مشارکت ملی در این کشور وجود ندارد و سرکوب همچنان ادامه دارد.

طبق این گزارش، به نظر می رسد که علما و روحانیون هدف اصلی موج جدید سرکوب هستند و از زمان ازسرگیری نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) در منطقه ظمالدراز دستگاه های رژیم آل خلیفه این منبر را تحت نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید ائمه جمعه بحرین توسط آل خلیفه: مخالفت با سازش با صهیونیست ها ممنوع است!

تهدید ائمه جمعه بحرین توسط آل خلیفه: مخالفت با سازش با صهیونیست ها ممنوع است!