مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-08سياسي

عقب ماندگی های شهر بوشهر جبران می شود


برنامه شورای ششم جبران عقب ماندگی های شهر بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش بعد از ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح بزرگراه شهید گرد اظهار داشت: حضور دولت، مجلس و شوراهای انقلابی زمینه ساز حرکت های بسیار خوبی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در ابتدای شورای ششم پروژه های نیمه تمام که از سنوات گذشته باقی مانده بود به معضلی جدی برای شهر تبدیل شده بود.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای حل این معضلات گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام از آغازین روزهای شورای ششم در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه یک به یک آنها در حال بهره برداری هستند.

وی به گذر سردار شهید بیژن گرد اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه های شاخص شهرداری بوشهر، پروژه بزرگراه شهید گرد بود که در ابتدای شورای ششم کلنگ زنی شد.

نیک روش با اشاره به سختی های این پروژه گفت: وجود معارضین متعدد موجب شد زمان بسیاری برای مصالحه با آنان برای اجرای این پروژه صرف شود.

نیک روش با بیان اینکه این بزرگراه با همت عالی در شهرداری و حمایت مدیریت ارشد استان و مدیران استانی به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: امروز یکی از مطالبات به حق و چندین ساله مردم محلات جنوبی محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی های شهر بوشهر جبران می شود

عقب ماندگی های شهر بوشهر جبران می شود