مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-08سياسي

از هیجان صدام برای آغاز جنگ تا طی شدن مسیر تکاملی انقلاب


در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهای متعددی در حوزه ایثار و شهادت در گوشه کنار کشور بودیم بر همین اساس در این گزارش مروری بر شاخص ترین های آن ها خواهیم پرداخت.

- در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهای متعددی در حوزه ایثار و شهادت در گوشه کنار کشور بودیم بر همین اساس در این گزارش مروری بر شاخص ترین های آن ها خواهیم پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت شاهد برگزاری رویدادهای متنوعی در حوزه ایثار و شهادت بودیم و تمرکز بیشتر این مراسم ها حول محور سالروز ارتحام امام خمینی (ره) و قیام مردم ورامین بود.

از جمله این رویدادها، برگزاری اختتامیه کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام پانزده خرداد، شهدای قیام پانزده خرداد بود.

انقلاب مسیر تکامل خود را طی می کند در بخشی از این مراسم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی بیان کرد: امروز انقلاب مسیر تکاملی خود را طی می کند و دولت مردمی وظیفه خود را استقرار جامعه اسلامی می داند، و این امر یعنی برقراری سیره و سلوک مومنانه در همه بخش های جامعه و تا جامعه اسلامی را به معنای کامل پیاده نشود امکان تحقق تمدن نوین اسلامی وجود نخواهد داشت.

یادی از شهید صدرزاده در سخنان رهبر انقلاب همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهاردهم خرداد ماه در بخشی از سخنرانی خودشان در مراسم سی وچهارمین سالگرد رح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هیجان صدام برای آغاز جنگ تا طی شدن مسیر تکاملی انقلاب

از هیجان صدام برای آغاز جنگ تا طی شدن مسیر تکاملی انقلاب