مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-10ورزشي

فقط خدا به فریاد فوتبال خوزستان برسد


یک پیشکسوت می گوید فوتبال خوزستان اسیر دور باطل شده است.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت می گوید فوتبال خوزستان اسیر دور باطل شده است.

عبدالمجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص تعلل باشگاه های خوزستانی برای انتخاب سرمربی و بستن تیم برای حضور در لیگ بیست و سوم اظهار کرد: این مشکل برای دیروز و امروز نیست و به نوعی در خوزستان به اینکه کاسه چه کنم چه کنم به دست بگیریم و قرار است چه کسی به دادمان برسد، عادت کرده ایم.

در باشگاه های خوزستانی هیچ چیزی روی اصول و قاعده نیست وی ادامه داد: مدتی است برای من یک سؤال پیش آمده است؛ اینکه یک مدیر برای این که بتواند یک باشگاه را اداره کند باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ آیا به صرف اینکه دکتر یا مهندس است یا اصلاً یک فوتبالیست بوده، برای این که بتواند مدیر یک باشگاه باشد کافی است؟ اصلاً چه فاکتورهایی می تواند یک مدیر را به یک مدیر باشگاهی خوب تبدیل کند؟ متأسفانه در باشگاه های خوزستانی هیچ چیزی روی اصول و قاعده نیست.

مشخص نیست چه کسی در باشگاه فولاد تصمیم گیرنده است این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطر نشان کرد: دو فصل پیش عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بود که بعد از اتمام لیگ استعفا داد که من همان موقع به وی گفتم که کار اشتباهی انجام می دهی زیرا با این استعفاها نفت بهترین زمان ممکن برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط خدا به فریاد فوتبال خوزستان برسد

فقط خدا به فریاد فوتبال خوزستان برسد