مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 05:102023-06-01بين الملل

گزینه مخالفان برای ریاست جمهوری لبنان کیست؟


احزاب مخالف در لبنان اعلام کردند که از «جهاد ازعور»، وزیر سابق دارایی این کشور برای تصدی جایگاه ریاست جمهوری حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احزاب مخالف در لبنان در واکنش اعتراضی به معرفی سلیمان فرنجیه ، رییس حزب المرده ، به عنوان نامزد حزب الله و جنبش امل [به ریاست نبیه بری ، رییس پارلمان] برای ریاست جمهوری این کشور تشکیل جلسه دادند.

پایگاه خبری العربی الجدید در گزارشی در این باره نوشت: احزاب مخالف در این جلسه حمایت خود را از نامزدی جهاد ازعور ، وزیر سابق دارایی لبنان اعلام کردند؛ و این حمایت پس از آن اعلام شده که جنبش میهنی آزاد به رهبری جبران باسیل ، هم موافقت کرده است.

این پایگاه در ادامه نوشت: اکنون توجه ها به موضع خود جهاد ازعور درباره کاندیدشدنش برای این جایگاه معطوف شده است؛ زیرا او در بیش از یک بار تأیید کرده بود که نمی خواهد کاندیدِ چالش و رویارویی و یا مهره سوخته برای برنامه ریاست جمهوری باشد.

 به خصوص که ازعور در عرصه سیاسی لبنان تازه وارد نیست و یکی از وجوه قدرت و نظام سنتی این کشور محسوب می شود.

العربی الجدید درباره معرفی کاندید مخالفان می نویسد: ازعور که در سال 1966 به دنیا آمده است، دارای یک مقام ارشد در صندوق بین المللی پول است و در آنجا بر کار این صندوق در خاورمیانه، شمال آفریقا، آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه مخالفان برای ریاست جمهوری لبنان کیست؟

گزینه مخالفان برای ریاست جمهوری لبنان کیست؟