مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-01اقتصادي

استان سمنان با بحران نیروی کار مواجه است


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان سمنان با بحران نیروی کار مواجه است.

- دکتر کریمی 11 خردادماه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: بحران نیروی کار در این استان با تاکید بر مباحث فناوری و نوآوری قابل حل خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت کارگروه اشتغال در استان ها خاطرنشان کرد: سیاستگذاری در کارگروه تخصصی اشتغال استان باید به گونه ای باشد که دستگاه های عضو بیش از پیش و به صورت مستمر و به نحو فعال ایفا کننده وظایف خود باشند.

کریمی با بیان اینکه استان سمنان یک سال درخشان اشتغالی را در سال 1401 رقم زد ادامه داد: استان سمنان از ظرفیت های بالایی در حوزه اشتغال برخوردار است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تحقق 148 درصدی تعهد اشتغال استان سمنان در سال 1401 امری بسیار ارزشمند و گویای عملکرد خوب استان در این بخش است.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به اشتغال و رشد تولید تاکید کرد: رویکرد حمایت از کارآفرینان در حوزه امور مرتبط با اشتغال در سطح استان در سال 1402 مَدنظر قرار گیرد.

دکتر کریمی به مشکل اشتغال فارغ التحصیلان در این استان پرداخت و تصریح کرد: ضرورت دارد تا در خصوص ایجاد فرصت شغلی ویژه فارغ التحصیلان در سال جاری جزو سیاست های کارگروه تخصصی اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان با بحران نیروی کار مواجه است

استان سمنان با بحران نیروی کار مواجه است