مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-17سياسي

یاد و نام شهدا انسان ساز است


امام جمعه دیلم با بیان اینکه یاد و نام شهدا، انسان ساز است، گفت: آحاد جامعه مدیون شهدا هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بر همگان لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود اسدی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دیلم اظهار داشت: نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت به عنوان بخشی مهم در فرهنگ عمومی و از جمله در ساختار نظام آموزشی، کشور را در برابر انواع توطئه ها بیمه خواهد کرد.

امام جمعه دیلم افزود: یاد و نام شهدا، انسان ساز است و آحاد جامعه هر کدام به نوعی مدیون شهدا هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بر همگان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام اسدی گفت: در حوزه کار فرهنگی دو عرصه مهم وجود دارد، یکی کار در حوزه اهل بیت (ع)، که در قالب هیئت های مذهبی و عمدتاً جوانان هستند به خوبی انجام می گیرد و دیگری عرصه شهدا، که این عرصه هم با توجه به قدرت جذبه بالای آن باید به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.

وی با بیان این که 8 سال دفاع مقدس درسی ماندگار برای تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که در آن یکپارچگی و روحیه ایثار ملت ما را آسیب ناپذیر می کند، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران صحنه هایی ماندگاری در تاریخ آفریدند و روحیه ایثار و شهادت آنها باید به فرهنگ عمومی در طول نسل ها تبدیل و به یادگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد و نام شهدا انسان ساز است

یاد و نام شهدا انسان ساز است