مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 04:352023-06-21سياسي

نخستین رویداد تانا در استان قم به کار خود پایان داد


نخستین رویداد تانا استان قم در حوزه علوم انسانی و اسلامی و فناوری های نرم و صنایع خلاق با امضای 31 تفاهم نامه همکاری و معرفی و تقدیر از 8 برگزیده برگزار شد.

- ایسنا/قم نخستین رویداد تانا استان قم در حوزه علوم انسانی و اسلامی و فناوری های نرم و صنایع خلاق با امضای 31 تفاهم نامه همکاری و معرفی و تقدیر از 8 برگزیده برگزار شد.

ایسنا/قم رییس شورای سیاستگذاری رویداد تانا استان قم در مراسم اختتامیه این رویداد که در سالن اجتماعات شهید فخری زاده پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 30 دستگاه و نهاد اجرایی طرح تقاضای خود را مطرح کردند، گفت: براین اساس بعد از شناسایی و ثبت 203 نیاز فناورانه و پذیرش و داوری 73 ایده و طرح به منظور رفع نیازهای ثبت شده، در نهایت 31 تفاهم نامه اجرای طرح فناورانه به مرحله امضا رسیده است.

در ادامه این مراسم دکتر خیراله رهسپارفرد با بیان اینکه استان قم به عنوان اولین برگزارکننده تانا در حوزه علوم انسانی و اسلامی عمل کرده است، افزود: پارک علم و فناوری استان مساله محوری را مبنای راهبرد عملیاتی خود قرار داده است و به توسعه ظرفیت های اصیل استان قم در گستره بین المللی نگاه ویژه ای دارد.

رویداد تانا محل توسعه ظرفیت های استان قم است در بخشی دیگری از این رویداد، دکتر مجیدی، دبیرکل مجمع بین المجالس آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد تانا در استان قم به کار خود پایان داد

نخستین رویداد تانا در استان قم به کار خود پایان داد