مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-07اجتماعي

پاکسازی پارک مردم همدان از فیلتر سیگار


به مناسبت هفته محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان ضمن پاکسازی پارک مردم از فیلتر سیگار، - ایسنا/همدان به مناسبت هفته محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان ضمن پاکسازی پارک مردم از فیلتر سیگار، به پرنده نگری نیز پرداختند.

در حاشیه برنامه پاکسازی پارک مردم همدان از فیلتر سیگار، معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان با بیان اینکه فیلتر سیگار قاتل خاموش محیط زیست است، گفت: فیلترهای سیگار دارای ترکیبات بسیار خطرناک برای خاک و محیط زیست هستند.

مجیدرضا مهری با اشاره به اینکه باید در زمینه خودداری از انداختن فیلتر سیگار در طبیعت کار فرهنگی صورت بگیرد، اظهار کرد: متأسفانه در سطح جامعه می بینیم که برخی افراد سیگاری فیلترهای سیگار خود را در طبیعت رها کرده و تصور می کنند بخشی از المان های خاک است.

وی تصریح کرد: آرسنیک، سرب، مس و حتی فلزات سنگین دیگر در ترکیبات فیلترهای سیگار وجود دارد که با آبشویی وارد ساختار خاک شده و یا توسط پرندگان بلعیده می شود.

مهری درباره آلودگی ها و اثرات سوء فیلترهای سیگار در طبیعت خاطرنشان کرد: آلودگی های محیط زیستی مانند آلودگی های پاتولوژیک نیست که به سرعت خود را نشان دهد بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی پارک مردم همدان از فیلتر سیگار

پاکسازی پارک مردم همدان از فیلتر سیگار