مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-15فرهنگي

تربیت 220 مربی قرآن آموز در طرح «بشری»


مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعلام کرد: دومین دوره آموزشی نوین قرآن کریم «بشری» با هدف تربیت مربی قرآن کریم به همت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ارشاد شهرستان جهرم و موسسه قرآن و عترت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، احمد رضا نداف با اشاره به اینکه در این دوره قریب 220 نفر مربیان قرآن آموز در سطح استان و بویژه شهر دارالمومنین جهرم، ثبت نام و شرکت کرده اند گفت: دوره آموزشی یاد شده به صورت دو روز فشرده صبح و عصر برگزار می شود.

نداف همچنین گفت: آیین گشایش این رویداد قرآنی در جهرم با حضور امام جمعه شهرستان حاج آقا مدبر و برخی از مسئولان کلید خورده و تا 27 خرداد ماه جاری ادامه دارد.

مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه داوطلبانی از داراب، استهبان، اقلید، شیراز، خفر، لارستان در این دوره ها شرکت داشته اند، افزود: آموزش نوین قرآن کریم بشری منجر به صدور گواهی از طرف معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد و تمام افرادی که در این دوره شرکت می کنند به عنوان مربی طرح بشری در موسسات و شهرهای خودشان انتخاب می شوند.

پایان پیام/ ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 220 مربی قرآن آموز در طرح «بشری»

تربیت 220 مربی قرآن آموز در طرح «بشری»