مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-06پزشكي

ثبت نام آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از 6 تیر آغاز می شود


آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی 12 مردادماه 1402 برگزار می شود و داوطلبان از 6 تیرماه می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی متناظر با آیین نامه مصوب برگزار می شود و متقاضیان حائز شرایط می توانند در آزمون ورودی شرکت کنند.

الف) شرایط عمومی ورود به دوره: افرادی که در یکی از رشته های علوم آزمایشگاهی پزشکی شامل: ایمنی شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی (میکروب شناسی) پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و خون شناسی (هماتولوژی) آزمایشگاهی و بانک خون دارای دکتری تخصصی (Ph.

D) باشند، مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

دانشجویان دکترای تخصصی که تا تاریخ 31 شهریور 1402 فارغ التحصیل شوند، مجاز به شرکت در آزمون دوره مزبور هستند و چنانچه پس از قبولی نتوانند مستندات مرتبط با فارغ التحصیلی را ارائه دهند قبولی آنها کان لم یکن تلقی می شود.

ب) نحوه ثبت نام: ثبت نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از تاریخ 6 تا 12 تیرماه 1402 فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.

sanjeshp.

ir صورت می پذیرد.

همزمان با تکمیل فرم ثبت نام، داوطلبان باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود (فقط به صورت اینترنتی) به آدرس فوق الذکر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از 6 تیر آغاز می شود

ثبت نام آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از 6 تیر آغاز می شود