مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-02سياسي

قیام 15 خرداد ممتازترین نهضت انقلابی بود/ امام راحل دنیا را به حیرت واداشت


خطیب جمعه گرگان با اشاره به اینکه ملت ایران در قیام 15 خرداد به دنبال ایجاد نظامی مستقل و بر اساس مبانی اسلامی بود، گفت: این مسئله قیام 15 خرداد، - ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان با اشاره به اینکه ملت ایران در قیام 15 خرداد به دنبال ایجاد نظامی مستقل و بر اساس مبانی اسلامی بود، گفت: این مسئله قیام 15 خرداد، را از دیگر قیام ها متمایز کرده است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بسیار بزرگ و بی نظیر در تاریخ کشور ما بود به طوری که بسیاری از دانشمندان و متفکران بزرگ جهان اسلام وقتی در مقابل ایشان قرار می گرفتند، احساس کوچکی و فروتنی داشتند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به شخصیت بالای شهید مطهری(ره) بیان کرد: با وجود آنکه شهید مطهری بیش از 12 سال شاگرد حضرت امام خمینی (ره) بوده و با شخصیت ایشان آشنا بود، اما بعد از سفری که به منظور زیارت امام به کشور پاریس داشت، نقل کرده که این دیدار باعث افزایش حیرت و ایمان او شده است.

وی امام خمینی(ره) را شاگرد شایسته مکتب اهل بیت (ع) دانست و افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) بیان کردند، اگر تمام دنیا در مقابل من بایستند دست از قیام خود برنخواهم داشت و امام ما نیز که پیرو سیدالشهدا (ع) بود، همین رویه را داشته و به هیچ عنوان حاضر نبود دست از مبارزه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 15 خرداد ممتازترین نهضت انقلابی بود/ امام راحل دنیا را به حیرت واداشت

قیام 15 خرداد ممتازترین نهضت انقلابی بود/ امام راحل دنیا را به حیرت واداشت