مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-20سياسي

مذاکره با چین برای بازگشایی 2 بندر برای پهلوگیری کشتی های ایرانی


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره رفع مشکل پهلوگیری کشتی ها در برخی بنادر چین، گفت: برخی از بنادر چین جایگزین شده و برای بازگشایی دو بندر دیگر هم در حال مذاکره هستیم.

- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره رفع مشکل پهلوگیری کشتی ها در برخی بنادر چین، گفت: برخی از بنادر چین جایگزین شده و برای بازگشایی دو بندر دیگر هم در حال مذاکره هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صفایی در مراسم بزرگداشت روز جهانی دریانورد که امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروز در دو سطح مباحث دریایی کشور پیگیری می شود و مجموعه ارگان های دریایی در هماهنگی کامل و با توجه به مجموعه های کلان مجموعه پیش می روند.

این هماهنگی و تداوم حرکت و همتی که مدیران و کارکنان دریایی در سطح کشور دارند باعث شده جمهوری اسلامی ایران به اقتداری دست یابد که تا کنون نداشته است.

وی ادامه داد: تلاش و رشادت های نیروی دریایی سپاه باعث توسعه و پیشرفت چشمگیر در این بخش شده است؛ همچنین اقدامات نیروی دریایی ارتش و و امنیتی که توسط آنها برای دریانوردی در خارج از دریای خلیج فارس ایجاد شده بسیار مهم بوده و حضور مقتدرانه ناوگروه 86 و ماموریت و فعالیت هایی که در زمینه توسعه ناوگان و سیاست های ملی، داشتند باعث اقتدار در این بخش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با چین برای بازگشایی 2 بندر برای پهلوگیری کشتی های ایرانی

مذاکره با چین برای بازگشایی 2 بندر برای پهلوگیری کشتی های ایرانی