مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-09فرهنگي

نقش کتاب در احساس مسوولیت و توجه به مسائل زیست محیطی


نشست نقد و بررسی کتاب «پروفسور فوفو» با تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی از کتاب «سرگذشت داستانی محیط زیست» برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست نقد و بررسی کتاب پروفسور فوفو با تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی از کتاب سرگذشت داستانی محیط زیست برگزار شد.

به مناسبت هفته محیط زیست، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست استان، انتشارات جمکران و خانه مطبوعات، امروز 20خردادماه نشست نقد و بررسی کتاب پروفسور فوفو با حضور معصومه میرابوطالبی، نویسنده اثر؛ زینب ایمان طلب، کارشناس ادبیات کودک و نوجوان و منتقد ادبی؛ سید محمدرضا بهشتی پور، مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان؛ مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و اعضای کتابخانه های عمومی در محل سالن جلسات کتابخانه مرکزی قم برگزار شد.

کتاب خواندن، فرهنگ شهروندی و احساس مسوولیت نسبت به محیط زیست را تقویت می کند در ابتدای این نشست، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم، گفت: باعث افتخار است که در شهر قم نویسندگان برجسته ای همچون خانم میرابوطالبی در حال فعالیت هستند و حضور نویسندگان در چنین محافلی رویداد مثبتی است که فاصله بین مخاطب و نویسنده را از بین می برد و آشنایی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کتاب در احساس مسوولیت و توجه به مسائل زیست محیطی

نقش کتاب در احساس مسوولیت و توجه به مسائل زیست محیطی