مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-21سياسي

شهید چمران نابغه ای که معادلات دشمن را بر هم زد


مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مدیران و اساتید بسیجی دانشگاه های سراسر استان، - ایسنا/کرمانشاه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مدیران و اساتید بسیجی دانشگاه های سراسر استان، در کرمانشاه برگزار شد.

دکتر محمدنبی احمدی رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در ابتدای این مراسم که امروز (31 خرداد) همزمان با سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید در دانشگاه رازی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، گفت: بزرگداشت ایشان نباید تنها به یک روز محدود باشد، بله الگوگیری از ایشان باید در همه ایام در زندگی دانشجویان و اساتید ساری و جاری باشد.

وی از جایگاه بالای شهید چمران یاد کرد و گفت: شهید چمران با نبوغ نظامی بالایی که داشت بسیاری از توطئه ها و معادلات دشمنان را بر هم زده بود.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین از شهید چمران به عنوان یک نخبه علمی یاد کرد که علم خود را در خدمت بشریت قرار داد و خدمات بشردوستانه ایشان را نه تنها در کشور، بلکه در نقاط دیگر از جمله لبنان شاهد بودیم.

احمدی با بیان اینکه شهید چمران انقلاب اسلامی را به صورت ویژه در دنیا تعریف و تبیین کرد، یادآور شد: این شهید بزرگوار نشان داد هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران نابغه ای که معادلات دشمن را بر هم زد

شهید چمران نابغه ای که معادلات دشمن را بر هم زد