مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:102023-05-28اقتصادي

تعرفه بیمه کارگران ساختمان باید اصلاح شود


نایب رییس شورای شهر شیراز با طرح این ادعا که مصوبه مجلس در خصوص تعرفه بیمه کارگران ساختمانی عاملی تاثیرگذار بر افزایش بهای تمام شده مسکن و رکود ساخت و ساز است، - ایسنا/فارس نایب رییس شورای شهر شیراز با طرح این ادعا که مصوبه مجلس در خصوص تعرفه بیمه کارگران ساختمانی عاملی تاثیرگذار بر افزایش بهای تمام شده مسکن و رکود ساخت و ساز است، لزوم اصلاح این تعرفه را متذکر شد.

محمدتقی تذروی در نطق قبل از دستور خود در جلسه علنی عصر یکشنبه 7 خرداد شورای شهر شیراز، گفت: در سال های گذشته تعرفه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمان، براساس 15 درصد از عوارض صدور پروانه ساختمانی محاسبه و اخذ می شد، اما در مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی این تعرفه بر مبنای هر متر مربع زیربنا با حدود تقریبی مبلغ 230هزارتومان محاسبه و از مالکین اخذ می شود.

نایب رییس شورای شهر شیراز با بیان اینکه تعرفه جدید بیمه کارگران ساختمانی، کاهش ساخت و ساز در نواحی کم برخوردار و افزایش قیمت مسکن را به دنبال دارد، گفت: با این مصوبه در برخی مناطق مبلغ دریافتی بیمه تامین اجتماعی از میزان مبلغ دریافتی عوارض شهرداری بیشتر شده است.

تذروی ایجاد موج نارضایتی در میان شهروندان و در نتیجه بی احترامی و توهین به پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری را از دیگر پیامدهای این مصوبه اعلام کرد و گفت: لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه بیمه کارگران ساختمان باید اصلاح شود

تعرفه بیمه کارگران ساختمان باید اصلاح شود