مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:362023-06-20فرهنگي

میزبانی خانه هنرمندان ایران از سه نمایشگاه تجسمی


سه نمایشگاه تجسمی در گالری های خانه هنرمندان ایران افتتاح می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه عکس، چیدمان و ویدئو آرت روز پنجشنبه اول تیر ماه و 2 نمایشگاه عکس و نقاشی، جمعه دوم تیر ماه در گالری های این مجموعه افتتاح خواهند شد.

نمایشگاه عکس، چیدمان و ویدئو آرت با عنوان در برابر فراموشی به کارگردانی و کیوریتوری علی پاکزاد با نمایش آثار تصویری مستند مربوط به حضور او در افغانستان و اوکراین، روز پنجشنبه اول تیر ماه ساعت 17 در گالری ممیز افتتاح می شود و تا یازدهم تیر ماه ادامه دارد.

این نمایشگاه با نمایش عکس هایی از افشین قدبیگی و آثار ویدئویی به رخدادهای پس از حضور طالبان در افغانستان و جنگ اوکراین می پردازد.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: خشونت طلبان، جهان را با کلمه جنگ آراسته تا در هر نقطه ای از جهان، سایه ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج های همیشگی کند .

هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند.

تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می ایستند … نمایشگاه نقاشی های جواد قنبرپور با عنوان سطل آشغال و نمایشگاه عکس های خوشه شایان با عنوان روایت سهمگین ترانه حوا نیز ساعت 17 روز جمعه دوم تیر ماه به ترتیب در گالری های زمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی خانه هنرمندان ایران از سه نمایشگاه تجسمی

میزبانی خانه هنرمندان ایران از سه نمایشگاه تجسمی