مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-19سياسي

چمران؛ مصطفای علم و ایمان


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه از شهید مصطفی چمران به عنوان شخصیتی علمی و ایمانی یاد کرد و گفت: شهید چمران مصداق برجسته استاد تراز انقلاب اسلامی و اسوه بسیج اساتید و الگویی برجسته برای اساتید و دانشجویان است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدنبی احمدی رییس دانشگاه رازی کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران به منظور تشریح برنامه روز ملی بسیج اساتید و گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، اظهار کرد: شهدای شاخص و شهدای تراز انقلاب اسلامی حق ویژه ای بر گردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند که بازخوانی مسیر آن ها سبب می شود که جوان ما مسیر انقلاب را گم نکند و در دام شبکه های معاند گرفتار نشود.

وی با اشاره به برنامه گرامیداشت و پاسداشت سالروز شهادت شهید چمران در 31 خردادماه در سالن فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات دانشگاه رازی با حضور اساتید و دانشجویان، افزود: این برنامه در دو بخش کشور و استانی برگزار خواهد شد که بخش کشوری آن به صورت ویدئو کنفراس با سخنرانی مقامات کشوری و بخش استانی با سخرانی مقامات استانی برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه از شهید چمران به عنوان شخصیتی علمی و ایمانی یاد کرد و گفت: شهید بزرگوار در دانشگاه تهران، تحصیلات خود را در رشته الکترومکانیک به پایان برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران؛ مصطفای علم و ایمان

چمران؛ مصطفای علم و ایمان