مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-08ورزشي

مازندران کشتی ایران و جهان را تغذیه می کند


مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به این مازندران کشتی ایران و جهان را تغذیه می کند، گفت: این استان از داشتن سالن پنج یا شش هزار نفر کشتی محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن کاوه چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این که مسابقات کشتی ارمنستان و جام تختی را پشت سر گذاشتیم و حالا زمانی است که تیم بسته شود، افزود: آخرین اردو را از 13 تا 23 خرداد ماه در نظر گرفتیم که خوشبختانه خوب برپا شده است.

وی با بیان اینکه کشتی مازندران کشتی ایران و جهان را تغذیه می کند، عنوان کرد: کشتی گیران مازندرانی زیادی وارد تیم ملی می شوند و در دنیا هم نفر اول هستند و افرادی نظیر حسن یزدانی، نخودی، زارع و… مدال بگیران جهانی هستند، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از حضور 10 نفر در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و اظهار کرد: برای مسابقات قهرمانی آسیا در هر وزن، تنها یک نفر باید حضور داشته باشد و کسانی که در جام شهید هاشمی نژاد کشتی می گیرند.

وی با تاکید اینکه در حال پشتوانه سازی هستیم، تصریح کرد: همزمان در برخی وزن ها دو یا سه نفر را پوشش می دهیم و در ترکیب قهرمانی آسیا و قهرمانی جام جهانی در چند وزن نفرات فرق می کنند.

بیاشار دوم کاوه ادامه داد: کشتی گیران جوان را باید در تورمنت بزرگسالان محک بزنیم، در دو سال گذشته توانستیم جوانان را به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران کشتی ایران و جهان را تغذیه می کند

مازندران کشتی ایران و جهان را تغذیه می کند