مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-10اجتماعي

احتمال آبگرفتگی در شرق گلستان/ هلال احمر در آماده باش است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش تیم های عملیاتی گلستان به ویژه شرق استان در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر افزایش احتمال وقوع سیلاب خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش تیم های عملیاتی گلستان به ویژه شرق استان در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر افزایش احتمال وقوع سیلاب خبر داد.

قاسم غریب آبادی پیش از ظهر شنبه 20 خرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هشدارهای سطح نارنجی هواشناسی و پیش بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در شرق گلستان اظهار کرد: نیروهای عملیاتی استان در سطح پایگاه های امداد و نجات، مراکز امدادی و کشیک اضطراری شعب به حالت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه طبق تصاویر ماهواره ای بیشترین تجمع باران در 12 ساعت آینده در منطقه گلیداغِ شهرستان مراوه تپه خواهد بود، افزود: با توجه به افزایش احتمال حوادث در حوزه اترک، شهرستان های شرق استان در آماده باش کامل قرار گرفتند و تمهیدات پیشگیرانه لازم اتخاذ شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: از مردم تقاضا می شود تا مساعد شدن شرایط جوی از رفتن به مناطق کوهستانی و همچنین حاشیه رودخانه ها جدا خودداری کرده و در صورت وجود ضرورت برای سفرهای بین شهری احتیاط لازم را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آبگرفتگی در شرق گلستان/ هلال احمر در آماده باش است

احتمال آبگرفتگی در شرق گلستان/ هلال احمر در آماده باش است