مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-20سياسي

راه گوره به امام حسن احداث می شود


فرماندار شهرستان دیلم از احداث به همت وزارت نفت خبر داد و گفت: این طرح از مصوبات مهم دور دوم سفر ریاست جمهور به استان بوشهر (ویژه شهرستان دیلم) خبر دادبوده است.

- ایسنا/بوشهر فرماندار شهرستان دیلم از احداث به همت وزارت نفت خبر داد و گفت: این طرح از مصوبات مهم دور دوم سفر ریاست جمهور به استان بوشهر (ویژه شهرستان دیلم) خبر دادبوده است.

محمد اسدی سه شنبه 30 خرداد در همایش ایمان و امیدبمناسبت دومین سالگرد پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات1400 اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی (کلنگ زنی) پروژه احداث شهرک شیلاتی پرورش میگو شمال دیلم با اعتبار58 میلیارد تومان و با مساحت 1540 هکتار و ظرفیت 9600 تن در سال که باعث اشتغال زایی حداقل 365 نفر به صورت مستقیم به عنوان پروژه شاخص تولید و اقتصادی شهرستان دیلم می باشد در حال انجام است وی با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه روستایی و اهمیت توسعه روستاها در شهرستان دیلم گفت: 14پروژه روستایی با محوریت دهیاری ها، بنیاد مسکن وشرکت ارتباطات زیرساخت با اعتبار بالغ بر 22میلیارد و پانصد میلیون تومان از جمله دست آوردهای دولت مردمی می باشد.

محمد اسدی گفت: به منظور تسریع در تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان بمنظور توسعه زیرساخت های طرح مذکور در برنامه های دولت قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه گوره به امام حسن احداث می شود

راه گوره به امام حسن احداث می شود