مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-02ورزشي

ضرورت حمایت های مالی لازم از قهرمانان ورزشی اردبیل


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه کارگروه آسیب شناسی و ارتقای کارکرد ورزش اردبیل بر پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی با انتقاد از ناکارآمدی برخی نظارت ها به ویژه در حوزه مالی ورزش، - بر ضرورت حمایت های لازم از قهرمانان تاکید کرد.

جلال آفاقی 12 خرداد در جلسه کارگروه تخصصی ورزشی آن معاونت، با اشاره به برخی گزارش ها از مبالغ نامتناسب تعیین شده برای برگزاری مسابقات ورزشی و حتی وصول مبالغ به حساب شخصی افراد و همچنین برگزاری مسابقات در رده های سنی پایین که غیر از آسیب رسانی هیچ نفعی ندارند، افزود: با وجود تمام محدودیت های مالی، در صورت مدیریت صحیح منابع، می توان به وضعیت مطلوبتری دست یافت.

وی با انتقاد از ناکارآمدی برخی نظارت ها به ویژه در حوزه مالی ورزش، ضرورت بررسی فنی درخواست های برگزاری مسابقات از تمام شاخصه ها و نظارت بر نحوه وصول مبالغ و هزینه ها را یادآورشده، از متولیان امر در اداره کل ورزش و جوانان خواست دراین خصوص به وظایف قانونی خود به نحو شایسته عمل نمایند.

این مقام قضایی مشکلات و محدودیت های مالی قهرمانان ورزشی را غیر قابل قبول دانسته، با تشریح کارکرد میادین ورزشی در عرصه بین المللی به عنوان دیپلماسی موثر، ساماندهی خیرین ورزشی و شناسایی و جلب مشارکت خیرین را در جهت حمایت از عرصه سرنوشت ساز ورزش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت های مالی لازم از قهرمانان ورزشی اردبیل

ضرورت حمایت های مالی لازم از قهرمانان ورزشی اردبیل