مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-12اقتصادي

الزام های احداث واحدهای فراوری خاک صنعتی نگینان شهرستان مرزی درمیان


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت درمیان گفت: الزام ها برای احداث واحدهای فراوری خاک صنعتی این شهرستان مرزی به این سبب است که زمینه اشتغال 265 نفر را به صورت مستقیم و دو هزار نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، حسن بخشی، رییس صنعت، معدن و تجارت درمیان امروز در جمع رسانه ها اعلام کرد: واحد فرآوری آجر های نسوز و آجر های رنگی، کارخانه دانه بندی و گرانول خاک های صنعتی، کارخانه فرآوری کود پتاس و کاشی سرامیک جزو طرح های  توسعه ای معدن نگینان است.

وی افزود: با احداث کارخانه های فرآوری معدن نگینان، برای 265 نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون خاک های صنعتی که از معدن نگینان درمیان استخراج می شود برای کارخانجات کاشی، سرامیک وگرانول یزد ارسال می شود گفت: در صورت بهره برداری از واحد های فرآوری برای این معدن علاوه بر ایجاد اشتغال در زمینه فرآوری خاک های صنعتی نیز خودکفا می شویم.

به گفته وی  از ابتدای سال تاکنون روزانه حداقل 500 تن خاک صنعتی از معدن نگینان استخراج می شود.

  رییس صنعت، معدن و تجارت درمیان افزود: معدن خاک صنعتی نگینان با ذخیره قطعی 11 میلیون و 500 هزار تن و استخراج اسمی سالانه 80 هزار تن ماده معدنی در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام های احداث واحدهای فراوری خاک صنعتی نگینان شهرستان مرزی درمیان

الزام های احداث واحدهای فراوری خاک صنعتی نگینان شهرستان مرزی درمیان