مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-15اقتصادي

بازگشت آرامش به کسب و کار اردبیل/مشکلات مالیاتی اصناف رفع می شود


کسب و کار در بازار اردبیل از سر گرفته شده و مسئولان امر قول داده اند تا مشکلات و نارسایی های حوزه مالیاتی را برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عسگر ارغوانی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی و مطالبه گری رؤسای اتحادیه های صنفی و اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف اردبیل با دادستان انتظامی امور مالیاتی کشور اظهار کرد: در روزهای اخیر افزایش 10 برابری مالیات بر اساس تبصره 100 دغدغه و نگرانی جدی فعالان اقتصادی، تولیدی، تجاری و خدماتی را رقم زده که با دعوت از دادستان انتظامی امور مالیاتی سعی کردیم تا با بیان مشکلات و دغدغه ها به دنبال راهکار اساسی در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولان امور مالیاتی قول دادند تا با افزایش اختیارات مدیران استانی بر اساس شرایط هر استان در اعمال قانون ماده 100 تصمیم گیری شده و دغدغه های اهالی بازار در حوزه مالیاتی برطرف شود.

رییس اتاق اصناف اردبیل ضرورت اعمال مالیات بر تراکنش های حقیقی را یادآور شد و گفت: اکثر صاحبان صنوف با ارائه به موقع اظهارنامه های مالیاتی سعی می کنند تا پرداختی های خود را انجام داده و مسئولان کشوری و استانی را به ارائه خدمات مطلوب تر ترغیب و تشویق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آرامش به کسب و کار اردبیل/مشکلات مالیاتی اصناف رفع می شود

بازگشت آرامش به کسب و کار اردبیل/مشکلات مالیاتی اصناف رفع می شود