مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 07:452023-06-04سياسي

امام خمینی (ره) با همراهی مردم در مقابل مستکبران جهانی ایستاد


رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام خمینی (ره) با همراهی مردم در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی ایستاد و توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهد.

- بیرجند- رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام خمینی (ره) با همراهی مردم در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی ایستاد و توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل ملت را دعوت کردند که همه در برابر قدرت های موجود به میدان بیایند تا بتوانند معادله قدرت را عوض کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به همه ثابت کردند که می توان معادله قدرت را در جهان تغییر داد، افزود: مکتب امام خمینی (ره) متعلق به کشور خاصی نبود زیرا با تمام کفر و ظلم در دنیا مبارزه کرد و ملت ایران را به یاری خودش فراخواند.

رییس قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: دشمن با همه وجود به مقابله با امام خمینی (ره) آمد و هدف اصلی اش از بین بردن علمدار بود چرا که معتقد بود اگر امام را نابود کنیم چراغ خاموش می شود.

حجت الاسلام طائب با اشاره به یاری و همراهی مردم با امام خمینی (ره) گفت: از این موضوع خوشحال هستیم که مردم اجازه ندادند دست دشمن به امام (ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) با همراهی مردم در مقابل مستکبران جهانی ایستاد

امام خمینی (ره) با همراهی مردم در مقابل مستکبران جهانی ایستاد