مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-19اجتماعي

2 سالن ورزشی چند منظوره در استان بوشهر احداث می شود


مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: به همت بانوی بوشهری و خیرین روستای عامری شهرستان تنگستان 2 سالن ورزشی چند منظوره در مدارس استان بوشهر احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم احمدی صبح دوشنبه در مراسم امضای توافق نامه ساخت سالن چند منظوره در شهرستان تنگستان و بوشهر ضمن تقدیر از خیرینی که در این عرصه پیش قدم شده اند بیان داشت: با توجه به نبود فضای مناسب و نیاز مبرم دانش آموزان به فضاهای چند منظوره ورزشی، در مدرسه معلم روستای عامری و مدرسه دکتر معین بوشهر به همت خیّرین این امر انجام خواهد شد.

وی افزود: احداث سالن چند منظوره مدرسه معلم روستای عامری با مشارکت خیّرین نیک اندیش این روستا، فرشاد بوستان افروز و حاج محمد صفری و سالن چند منظوره مرحوم سرتلی زاده در مدرسه دکتر معین بوشهر نیز به همت خیّر نیک اندیش شهربانو روانی احداث خواهد شد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: هر سالن در مساحتی با 130 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال احداث و توسط این اداره کل تجهیز خواهد شد که موجبات بهره مندی و استفاده بیش از 400 دانش آموز از این فضاها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سالن ورزشی چند منظوره در استان بوشهر احداث می شود

2 سالن ورزشی چند منظوره در استان بوشهر احداث می شود