مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-14سياسي

سردار شاهوارپور:مطالبه ما اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان است


یکی مطالبات جدی ما توجه خاص و ویژه به این استان است و امروز انتظار داریم که تمامی مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان اجرایی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در همایش جهاد تبیین اظهار کرد: سال گذشته دشمن از طریق فضای مجازی توطئه هایی را علیه دانش آموزان، دانشجویان و بانوان برنامه ریزی کرد اما ناکام ماند و نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه ی جهاد تبیین ادامه داد: به دلیل فعالیت های صورت گرفته  توسط مجموعه بسیج در حوزه ی جهاد تبیین در بین اقشار مختلف مردم، همچنین در پایگاه های مقاومت بسیج نقشه های دشمنان نظام تحقق پیدا نکرد.

سردار شاهوارپور گفت: فعالیت های روشنگرانه زیادی توسط بسیجیان ما در فضاهای حقیقی و مجازی انجام می شود که  نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.

وی تصریح کرد: برای مقابله با تلاش مذبوحانه دشمنان آنچه اهمیت دارد این است که ما چقدر در میدان ایستادگی می کنیم و چقدر باورهای محکم و تاب آوری داریم.

سردار شاهوارپور با اشاره به ظرفیت های بالای جهاد تبیین در خوزستان گفت: استان خوزستان از این نظر در مقاطعی مورد توجه کل کشور قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شاهوارپور:مطالبه ما اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان است

سردار شاهوارپور:مطالبه ما اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان است